Garść przydatnych porad dla hotelowych gości

Garść przydatnych porad dla hotelowych gości

Pobyt w hotelu może być nie tylko znacznie tańszy, ale i atrakcyjniejszy niż początkowo mogłoby się to nam wydawać. Aby się o tym przekonać warto zapoznać się z otwierającymi się przed nami możliwościami. Jeśli mamy dostęp do Internetu, możemy raz na jakiś czas sprawdzać, czy poszczególne serwisy rezerwacyjne nie udostępniają kodów rabatowych. Ich znalezienie nie jest wcale trudne. Wystarczy wpisać nazwę serwisu w wyszukiwarce dodając do niej określenie takie jak coupon, promo code albo voucher. Niekiedy zniżki obejmują przy tym jedynie aplikacje mobilne danych serwisów, jeśli więc któryś jest nam szczególnie bliski, warto zapisać go sobie w naszym telefonie. Jeśli mamy już znaleziony hotel w atrakcyjnej cenie, dobrym pomysłem jest odwiedzenie jego strony internetowej. Czasem pojawiają się na niej informacje o promocjach, z których nie można skorzystać w żaden inny sposób.

Osoby, które raz na jakiś czas korzystają z hoteli zrzeszonych w sieci Accor lub IHG, powinny pamiętać o możliwościach, jakie daje zbieranie punktów na karcie członkowskiej. Nie jest to wcale czynność pozbawiona uzasadnienia, wiąże się bowiem z licznymi przywilejami. Co więcej, IHG raz na jakiś czas uruchamia program zakładający wykonywanie przez nas określonych zadań z powiększonymi liczbami punktów do uzyskania. Dzięki temu niewielkim kosztem można zapewnić sobie nawet kilkanaście darmowych noclegów. Jeszcze przed rezerwacją miejsca hotelowego wskazane jest upewnienie się, czy zaproponowana nam cena obejmuje dodatki klimatyzacyjne, podatki miejskie i inne opłaty. Tylko pozornie są one mało istotne, w rzeczywistości bowiem potrafią podnieść koszt noclegu nawet o kilkadziesiąt złotych.

Jeśli zdecydowaliśmy na zapłacenie rezerwacji z góry albo na wpłacenie zaliczki, zawsze dobrze jest zaopatrzyć się w dodatkowe zabezpieczenie, jakim jest wydruk potwierdzający rezerwację i wpłatę. Błędy programów komputerowych nadal się zdarzają, niewielki wydruk potrafi więc uchronić nas przed poważnymi kłopotami zwłaszcza, jeśli zdecydowaliśmy się na wyjazd za granicę. Nic złego nie ma przy tym w prośbie o zamianę pokoju zwłaszcza, jeśli coś nam się w nim nie podoba, dostrzegliśmy awarię lub w inny sposób jest on niezgodny z opisem. Wybierając się w podróż nie zawsze jesteśmy w stanie pojawić się w hotelu dokładnie w tym momencie, w którym zaczyna się doba hotelowa. W takim przypadku zawsze warto spytać się o możliwość jego przechowania.

ul. Koksowa 45 37-896 Kraków

504-236-216

kontakt@lady-pank.com.pl